Політика якості товарів та послуг
Політика якості є невід'ємною частиною Угоди користувача та Договору укладеного між Продавцем і Власником Сервісу. Цей документ визначає стандарти якості Товарів і послуг Продавцем за допомогою Платформи ff.ua.
1. Загальні гарантії та положення щодо якості.
1.1. Продавець гарантує, що всі товари, які доставляються Одержувачу, будуть мати діючий належний термін придатності.
1.2. Будь-які розміри на сайті вказані орієнтовно. Допускається похибка +/- 5-15%.
1.3. Зовнішній вигляд корзин, якщо корзина є складовою композиції товару, а не окремим товаром (колір і форма самої корзини; тип, форма, товщина, розташування ручки корзини; колір, тип матеріалу з якого виготовлена корзина; візерунок плетіння, повітряні зазори між плетінням; висота ручки, її розташування відносно горизонтальної осі кошика; глибина корзини) може відрізнятися від зображеного на фото.
2. Політика якості щодо квіткової продукції.
2.1. Продавець гарантує, що доставлені Одержувачу живі квіти залишатимуться свіжими не менше 3-х днів з моменту їх доставки, за умови правильного догляду за ними.
2.2. Продавець не гарантує абсолютної ідентичності композиції квітів що доставляється з фото, яке представлене на сайті; але зобов'язується зробити все від нього залежне, щоб досягти максимальної схожості композиції квітів, що доставляється з фото, яке представлене ним на сайті - оскільки це є ознакою професіоналізму Продавця.
2.3. Складові в поставлених Продавцем міксових квіткових композиціях можуть бути переміщені відносно інших складових в вертикальній та горизонтальній площині по відношенню до заявленого фото в товарі. Виключення складають композиції де позиція окремої складової є визначальною, наприклад, композиції у вигляді серця, букет білих троянд з однією червоною в центрі, тощо.
2.4. Живі квіти, які містять в собі пелюстки, можуть мати різну кількість пелюсток. Кількість пелюсток може бути як парною так і не парною. Пелюстки можуть мати не ідеально рівну форму.
2.5. З метою забезпечити максимальну свіжість квітів, в Замовленнях з активованою опцією "зідзвонитися з одержувачем, перед доставкою", виготовлення букетів і композицій відбувається тільки після узгодження часу доставки з Одержувачем.
2.6. Кількість квітів в замовленні рахується по кількості стебел (ніжок), як для галузкових так і для одноголових сортів квітів.
2.7.1. Якщо з вітки галузкового сорту квітів була зрізана одна квітка - вона вже вважається однією самостійною одиницею кількості.
2.7.2. Якщо композиція складена з 10 квіток які були зрізані з 3х гілок чи стебел одного сорту квітів, вважається що в цій композиції парна кількість квітів (10 квіток).
3. Політика якості щодо фруктів та композицій з них.
3.1. Розташування фруктів і інших елементів у композиції може змінюватись.
3.2. Оскільки фрукти не штучні, наявність місцями чорних крапок, почорнінь - природний стан натурального фрукту.
3.3. Сезонні фрукти можуть бути відсутніми в різні пори року. Відсутні фрукти на момент доставки замінюються іншими, згідно політики заміни.
4. Політика якості щодо м’яких іграшок.
4.1. Зовнішній вигляд м'яких іграшок не може відрізнятися і повинен бути таким як зображено на фото.
4.2. Довжина сидячих іграшок вимірюється в положенні сидячи (приклад).
5. Політика якості щодо вітальних листівок.
5.1. Текст вітальної листівки може бути надруковано або вписано вручну в залежності від технічних можливостей Продавця.
6. Політика якості щодо сервісу обслуговування.
6.1. Продавець та адміністрація Платформи не зв’язуються та не турбують Клієнта та Одержувача зайвий раз без явної на це необхідності.
6.2. Продавець зобов'язується надати Одержувачу на його запит консультації щодо зберігання та правильного догляду за квітами.
6.3. В Замовленнях з активованою опцією "зідзвонитися з одержувачем, перед доставкою", Продавець телефонує Одержувачу в день доставки.
Останні зміни: 31.01.2024.