Політика доставки

Політика доставки є невід'ємною частиною Угоди користувача та Договору укладеного між Продавцем і Власником Платформи. Цей документ визначає стандарти надання послуг доставки Клієнту Продавцем через платформу ff.ua.

1. Продавець та Клієнт погоджують місце доставки на етапі оформлення замовлення. Доставка здійснюється в будь-яке, вказане Клієнтом, місце: додому, в ресторан, кафе, лікарню тощо.

2. Доставка Замовлення здійснюється в години роботи Продавця, котрі він вказує при реєстрації на ff.ua.

3. Замовлення доставляються по часових інтервалах, визначених Продавцем на момент оформлення Клієнтом Замовлення. Мінімальний час на доставку замовлення розраховується автоматично і окремо від часу на його підготовку та залежить від дистанції доставки.

4. Клієнт усвідомлює важливість надання достовірних даних про місцезнаходження Одержувача для здійснення своєчасної доставки.

5. Вказуючи точний інтервал доставки без попереднього дзвінка Одержувачу, Клієнт гарантує, що Одержувач буде за вказаною адресою у вказаний час.

5.1. Якщо в момент приїзду кур’єра Одержувача не буде на місці, кур’єр зачекає його ще протягом 15 хв., після чого доставка вважається виконаною (деталі: політика повернення).

6. Вказуючи точний інтервал доставки з попереднім дзвінком Одержувачу, Клієнт не гарантує, що Одержувач буде в зазначеному місці в зазначений часовий проміжок.

6.1. Якщо Замовлення розміщене з увімкненою опцією попереднього дзвінка Одержувачу, часом доставки вважається, час та дата які були погоджені з Одержувачем в момент дзвінка, а не ті які вказані в Замовленні.

6.2. Якщо Замовлення розміщено з увімкненою опцією попереднього дзвінка Одержувачу, відповідальність за своєчасну доставку в такому випадку лягає на Продавця.

6.3. Якщо Замовлення розміщено з увімкненою опцією попереднього дзвінка Одержувачу, Продавець зобов’язаний перед доставкою (в день доставки) пересвідчитись, що Одержувач буде за вказаною в Замовленні адресою у вказаний часовий проміжок, зателефонувавши Одержувачу. Якщо Одержувач не може прийняти замовлення в зазначений час, Продавець узгоджує новий час доставки з Одержувачем; в такому випадку пріоритет надається часу доставки який вказав Одержувач.

6.4. Телефонуючи Одержувачу, Продавець докладає зусиль щоб зберегти сюрприз.

7. За відсутності Одержувача у вказаному Клієнтом місці, та за згодою Клієнта, кур’єр Продавця може залишити Замовлення рідним або друзям Одержувача, що проживають поруч, з метою подальшого вручення Замовлення Одержувачу. За таких обставин доставка Замовлення вважається виконаною Продавцем належним чином.

7.1. Клієнт погоджується з тим, що доставка виконана в повному обсязі, коли у разі приїзду кур’єра виявилося, що адресні дані надані Клієнтом помилкові (неправильно вказано номер будинку, вулиці або Одержувач не проживав чи вже не проживає за вказаною адресою тощо).

7.2. Якщо Замовлення не вдалося доставити з першого разу, воно може бути передоставлене тільки з повторною оплатою доставки.

7.3. Якщо ніхто не може отримати Замовлення замість Одержувача, таке Замовлення буде залишатись на складі Продавця не більше 3 днів включно. Якщо за цей час Клієнт або Одержувач не отримають Замовлення - замовлені товари будуть утилізовані.

8. У зв'язку з великою навантаженістю, Політика доставки в дні масового попиту відрізняється в деяких положеннях.

8.1. Днями масового попиту вважаються: Міжнародний жіночий день, день Святого Валентина, День матері.

8.2. В дні масового попиту доставка Замовлення виконується “протягом дня”, навіть якщо в Замовленні вказано інакше.

8.3. Вказуючи інтервал часу доставки без попереднього дзвінка Одержувачу, Клієнт розуміє, що Продавець може зателефонувати Одержувачу та змінити час доставки.

Останні зміни: 01.01.2021.