Політика спілкування

Політика спілкування є невід'ємною частиною Угоди користувача та Договору укладеного між Продавцем і Власником Платформи. Цей документ визначає стандарти комунікації Користувачів під час реалізації Товарів і послуг за допомогою Платформи ff.ua.

1. Спілкування між Клієнтом та Продавцем.

1.1. Спілкування між Клієнтом та Продавцем має будуватися на основі взаємовічливості і поваги один до одного.

1.2. Продавець та Клієнт мають змогу підтримувати зв’язок та з’ясовувати всі деталі стосовно адміністрування Замовлення за допомогою спеціального чату на Платформі ff.ua.

1.3. Продавець не має права під час спілкування в чаті надавати Клієнту особистий номер телефону або посилання на месенджери, соцмережі і т.ін.

1.4. Продавець звертається та починає спілкування з Клієнтом на мові визначеній законодавством країни знаходження Продавця. Продавець спілкується з Клієнтом на мові зручній для Клієнта на прохання Клієнта.

1.5. Продавець повинен бути зацікавлений у наданні вичерпних відповідей на запитання Клієнта та прагнути якомога повніше: з'ясувати потребу Клієнта; допомогти вибрати найкращу пропозицію; врахувати потреби і побажання Клієнта.

2. Публічні відгуки.

2.1. Клієнт має можливість надати зворотній зв’язок у формі відгуку по результатам виконання Продавцем Замовлення або після спілкування з Продавцем в чаті. Відгуки можуть бути, як позитивними так і негативними.

2.2. Публікуючи відгуки Клієнт має бути конструктивним, правдивим, ввічливим. Якщо Клієнт скаржиться на порушення Продавцем “Стандартів обслуговування Клієнта”, він має вказати фактичні дані, що підтверджують таке порушення.

2.3. Публічний відгук не може являтись Рекламацією та не передбачає собою будь-яких дій з боку Адміністрації або Продавця. Публічний відгук - це враження Клієнта від отриманих послуг, яке доступне публічно іншим клієнтам.

2.4. Адміністрація ff.ua залишає за собою право видаляти відгуки Клієнтів котрі: містять нецензурну лексику; непов’язані з виконанням Продавцем Замовлення; не містять фактичних даних, які б підтверджували інформацію, викладену в відгуку.

Останні зміни: 01.01.2021.