Вибране

Корзина

Політика заміни

Політика заміни є невід'ємною частиною Угоди користувача та Договору укладеного між Продавцем і Власником Платформи. Цей документ визначає стандарти умови заміни складових товарів Продавцем.

Продавець не додає на платформу ff.ua товари на продаж, які не в змозі доставити в такому вигляді як на фото. Проте у зв'язку з різними сезонними умовами, деякі види товарів або складових товарів можуть бути недоступні в певний період часу. Такі види товарів підлягають заміні на найбільш схожі за якісними характеристиками з наявних в даний момент часу.

1. Загальні положення.

1.1. Продавець зобов'язується вдаватися до цієї Політики заміни тільки в крайніх випадках, в кожному з яких Продавець готовий надати тверезе, здорове, чітке і аргументоване пояснення причини заміни.

1.2. Заміна будь-якої з складових Замовлення завжди проводиться на користь Клієнта та без додаткової оплати з боку Клієнта.

2. Політика заміни для квіткової продукції.

2.1. Вносячи зміни в будь-яку квіткову композицію Продавець робить все можливе, щоб максимально зберегти її гаму кольорів, розмір та зовнішній вигляд.

2.2. Кількість складових, на які замінюються вихідні складові може бути змінено по відношенню до вихідних складових. При такій заміні Продавець керується вартістю складових композиції. У випадку, якщо рівноцінну заміну провести не вдається - заміна відбувається “на користь Клієнта”.

2.3. 15% складових в композиціях квітів, що містять декілька видів квітів, можуть бути замінені без погодження з Клієнтом якщо така заміна не вплине на зовнішній вигляд композиції в цілому.

2.4. Квіткова фурнітура (упаковка, декор і т.п.) та декоративна зелень, може бути замінена схожою без узгодження з Клієнтом.

2.5. Продавець зобов’язаний повідомити та отримати згоду Клієнта на заміну квітів в композиціях, що містять один вид квітів або в міксових композиціях де заміна вплине на зовнішній вигляд композиції.

2.6. Якщо Продавець не отримав відповідь від Клієнта на запит про заміну в розумні терміни і це ставить під загрозу вчасну доставку Замовлення - пріоритет надається позиції “доставити замовлення вчасно”, в результаті чого Продавець може зробити заміну складових квіткової композиції без явного дозволу Клієнта і таке виконане Замовлення вважається виконаним коректно.

3. Інші заміни.

3. Якщо Клієнт розмістив замовлення з увімкненою опцією "Довіряю вам в плані заміни", Продавець може робити заміни в будь-яких товарах замовлення без узгодження з Клієнтом. Проте навіть в даному випадку Продавець гарантує що дакладатиме всіх зусиль щоб замін уникнути.

Останні зміни: 25.03.2022.

Каталог товарів

Асортимент залежить від обраної адреси

Кабінет клієнта

Вибір локації

Асортимент залежить від обраної адреси