Політика якості

Дана політика якості є невід'ємною частиною Публічної угоди.

1. Компанія гарантує максимально високу якість надаваних послуг і обслуговування.

2. Політика якості щодо складових замовлення:

2.1.1. Компанія гарантує, що доставлені Одержувачу живі квіти залишаться свіжими на час від 3-х днів з моменту їх доставки, за умови правильного догляду за ними.

2.1.2 У випадку, якщо на момент замовлення бажаний букет або композиція чи окрема їх складова відсутня (з причин сезонності та ін), вони замінюються подібними з такими ж вартістю, зовнішнім виглядом, характеристиками згідно з політикою заміни.

2.1.3 Компанія не гарантує абсолютної ідентичності композиції квітів що доставляється з фото, яке представлене на сайті; Компанія гарантує максимальну схожість композиції квітів що доставляється з фото, яке представлене на сайті.

2.2.1. Зовнішній вигляд корзин фруктів (колір і форма самої корзини; тип, форма, товщина, розташування ручки корзини; колір, тип матеріалу з якого виготовлена корзина; візерунок плетіння, повітряні зазори між плетінням; висота ручки, її розташування відносно горизонтальної осі кошика; глибина корзини; розташування фруктів і інших елементів у кошику) може відрізнятися від зображеного на фото.

2.2.2. Так як фрукти не штучні наявність місцями чорних крапок, почорнінь - природний стан натурального фрукту.

2.2.3. Сезонні фрукти, можуть бути відсутніми в різні пори року. Відсутні фрукти, на момент доставки, замінюються іншими, згідно політики заміни.

2.3. Компанія не дає жодних гарантій, щодо наявності цукерок, тортів та інших солодощів у вибраному регіоні в день доставки. У разі, якщо на момент доставки замовлення відсутні замовлені цукерки або тори - вони замінюється подібними зі схожими якісними характеристиками, згідно політики заміни.

2.4. Компанія гарантує, що всі подарунки (окрім квітів) які доставляються Одержувачу, будуть мати діючий належний термін придатності, який зазначається на їх упаковці (термін придатності від виробника).

2.5.1. Зовнішній вигляд м'яких іграшок (колір і форма) може відрізнятися від зображеного на фото.

2.5.2. Деякі окремі іграшки можуть бути відсутніми в різних регіонах. Заміна на іншу іграшку, провадиться згідно політики заміни.

2.6. Зовнішній вигляд листівок у різних регіонах, може відрізняться. Листівка може бути фірмовою (з логотипом компанії), стандартною (з нанесеними зображеннями, привітаннями). Текст листівки Клієнта вдруковується або вписується вручну.

2.7. Будь-які розміри на сайті вказані орієнтовно. Допускається похибка +/- 5-15%. Довжина сидячих іграшок вимірюється в положенні сидячи (приклад).

2.8. Компанія знімає з себе будь-яку відповідальність за неякісне виготовлення подарунка виробником (шоколадні цукерки, іграшки тощо - все крім квітів). У даному випадку відповідальність несе виробник.

2.8. З метою забезпечити максимальну свіжість квітів, в замовленнях з активованою опцією "зідзвониться з одержувачем, перед доставкою", виготовлення букетів і композицій відбувається тільки після узгодження часу доставки з Одержувачем. Всі дзвінки здійснюються в операційний час компанії і в день виконання замовлення.

3. Політика якості щодо сервісу обслуговування:

3.1. Компанія зобов'язується дати відповідь на будь-який нескладний запит Клієнта, не пізніше, ніж протягом одного робочого дня. Відповіді на складні питання надаються протягом трьох робочих днів.

3.2. Компанія зобов'язується давати консультації щодо зберігання та правильного догляду за квітами своїм Клієнтам, а також Одержувачам.