Основні положення

1. Моментом укладення цієї Угоди вважається момент вказівки Клієнтом підтвердження в поле "Будь ласка, відзначте цим, що Ви ознайомилися та згодні з тим, що Ваше замовлення буде виконуватись згідно з умовами обслуговування компанії" у формі оформлення замовлення. Фактичне споживання Клієнтом послуг Компанії, також, є свідченням прийняття Клієнтом умов цієї публічної Угоди.

2. Прийом замовлень.

2.1. Замовлення приймаються через веб-сайт ff.ua або за допомогою будь-якого іншого засобу комунікації із представлених на сайті. Вся інформація (ціни, асортимент тощо) є актуальною і постійно такою підтримується.

2.2. Замовлення вважається правильно і повністю оформленим, якщо Клієнтом була надана повна інформація щодо Одержувача замовлення, а також правильно вказані контактні дані Клієнта (тобто заповнені всі обов'язкові поля при оформленні замовлення).

2.3. Правильно і повністю оформлене замовлення Клієнта приймається до обробки, виконання і доставки тільки після отримання від Клієнта 100% передоплати вартості такого замовлення (способи оплати).

2.3.1. У разі, якщо за 3 години до моменту доставки замовлення, за дане замовлення не була внесена повна передоплата, дане замовлення підлягає анулюванню або переносу на інший час за погодженням з Клієнтом. Якщо в даному випадку Компанія не змогла зв'язатися з Клієнтом при відсутності провини Компанії (рівно бездіяльності), замовлення підлягає анулюванню без узгодження цього з Клієнтом. У разі надходження лише часткової оплати - виконання замовлення призупиняється до моменту отримання повної оплати за замовлення.

2.3.2. У випадку, якщо ситуація у Клієнта склалася таким чином, що він не може або з якихось причин не встигає здійснити передоплату - можливість і порядок виконання замовлення оговорюється з менеджером в індивідуальному порядку.

2.4. Наявність контактного номера телефону Одержувача є обов'язковою умовою прийняття, обробки і виконання замовлення. Співробітник Компанії зв'яжеться з ним тільки в разі крайньої необхідності (якщо в формі замовлення Клієнтом не було вказано протилежне).

2.5. Живі квіти обов'язково повинні входити до складу замовлення. Замовлення, які не містять в своєму складі квіткової продукції (зрізані живі і кімнатні квіти), не приймаються, а помилково прийняті підлягають анулюванню (з поверненням коштів, якщо замовлення було оплачено). В окремих випадках виконання замовлень, які не містять в своєму складі квіткової продукції, можливе лише за попереднім погодженням з менеджером.

2.6. Повністю оформленим і прийнятим до виконання, вважається замовлення зі статусом "Підтверджено (в роботі)".

3. Обробка замовлень.

3.1. Кожному замовленню присвоюється певний статус, який свідчить про те на якій стадії оформлення або виконання знаходиться замовлення в даний момент часу.

3.2. Статуси замовлень змінюються в операційний час. Наприклад, якщо час доставки замовлення 21:00, 21.10.2010, статус замовлення Клієнт зможе уточнити 22.10.2010 з 9:00. У зв'язку з великим навантаженням, статуси замовлень на 14 лютого і 8 березня, змінюються протягом 48 годин з моменту встановленої дати його виконання.

3.3. Безпосереднє комплектування замовлення здійснюється за кілька годин до вказаного клієнтом часу доставки, якщо замовлення було повністю оформлене, оплачене і прийнято в роботу (див. п. 2.6).

3.4. Клієнт може змінювати будь-яку інформаційну частину замовлення до моменту підготовки замовлення (див. п. 3.3) за узгодженням з Компанією. Зміни в замовленні, вважаються узгодженими, після письмового підтвердження з боку Компанії.

3.5. Виконання замовлення, може бути призупинено, якщо Клієнт вказав не повну, не коректну або не вірну інформацію про Одержувача. Замовлення буде передано в роботу, після переузгодження цих даних в операційний час компанії.

4. Виконання/доставка замовлень.

4.1. Доставка квітів і подарунків здійснюється по всій території Україні.

4.2. Доставка квітів виконується в будь-яке, вказане Клієнтом, місце: додому, в ресторан, кафе, лікарню і т.д.

4.3. Доставка квітів здійснюється по часових інтервалах (див. п.4.4) з 7:00 до 22:00, щодня.

4.4. Замовлення доставляються по часових інтервалах. Мінімальна тривалість інтервалу 1 година. Замовлення на доставку квітів може бути виконаний не раніше ніж через 3 години з моменту повного оформлення замовлення. Замовлення "на сьогодні" приймаються тільки в операційний час.

4.5. У випадку, якщо на момент прибуття кур'єра (у вказаний Клієнтом або Одержувачем час) Одержувач був відсутній, кур'єр передає замовлення спiвмешканцям або сусідам (друзям, знайомим що живуть поруч і т.д.) з метою подальшої його доставки Одержувачу.

4.6. У разі, якщо після приїзду кур'єра виявилося, що адресні дані надані Клієнтом, помилкові (помилка в номері будинку чи квартири, вулиці, якщо Одержувач не проживав або вже не проживає за наданою адресою) замовлення вважається виконаним коректно і повністю. Можлива доставка замовлення за нововказаною Клієнтом адресою у цьому ж місті за додаткову оплату. У разі відмови Клієнта від доставки замовлення за нововказаною адресою, оплата за замовлення не повертається.

4.7 Компанія залишає за собою право зв'язатися з одержувачем у разі крайньої необхідності

5. Якщо замовлення не було виконано повністю або частково з вини Компанії, Клієнт має право вимагати компенсацію, або, воно може бути виконано в найближчий можливий час за погодженням з Клієнтом (політика повернення). Сума компенсації не може перевищувати вартості замовлення.

6. Компанія відмовляється від відповідальності за можливу пряму або непряму шкоду/збитки (в тому числі моральну), яка може бути заподіяна внаслідок виконання замовлення Клієнта (алергія на квіти або продукти харчування (у разі їх наявності в замовленні) у Одержувача, сварка Клієнта з Одержувачем через замовлення або його особливостi, і т.д. і т.п.).

7.Компанія не несе відповідальності перед Клієнтом (платником), якщо платіжний сервіс, за допомогою якого Клієнт оплачує замовлення, порушує умови договору або встановлює додаткові комісії.

8. Угода між Клієнтом та Компанією діє з моменту її укладення і до моменту виконання послуги. Моментом виконання послуги вважається момент вручення замовлених Клієнтом товарів Одержувачу.

9. У своїй роботі Компанія керується Політикою повернення, Політикою конфіденційності, Політикою якості та Політикою заміни, які є невід'ємними частинами цієї Угоди.

10. Компанія залишає за собою право змінювати будь-яку інформацію, викладену на сайті, без попереднього попередження, яка вступає в силу з моменту її опублікування на відповідній сторінці сайту.

11. Сторони погоджуються, що будь-які спірні ситуації, вирішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів, вирішуються згідно українського законодавства.

дата останнього редагування: 01.09.2015р.