Wishlist

Cart

Політика обробки замовлення

Політика обробки замовлення є невід'ємною частиною Угоди користувача та Договору укладеного між Продавцем і Власником Платформи. Цей документ визначає стандарти та умови реалізації Товарів і послуг Продавцем Клієнту за допомогою Платформи ff.ua.

1. Прийом замовлень.

1.1. Продавець приймає до виконання Замовлення після здійснення Клієнтом 100% передоплати одним із способів, запропонованих Продавцем.

1.2. Продавець має право анулювати оформлене Замовлення у разі не здійснення Клієнтом передоплати за 3 години до моменту доставки або перенести виконання Замовлення на інший час за погодженням з Клієнтом. У разі надходження часткової оплати - виконання Замовлення призупиняється до отримання повної оплати Продавцем.

2. Обробка замовлень.

2.1. Кожному замовленню Продавець присвоює певний статус, який свідчить про те на якій стадії оформлення або виконання знаходиться Замовлення в даний момент часу.

2.2. Статуси замовлень змінюються в Операційний час роботи Продавця.

2.3. Безпосереднє комплектування Замовлення зазвичай здійснюється за кілька годин до вказаного Клієнтом часу доставки, якщо замовлення було повністю оформлене, оплачене і прийнято в роботу.

2.4. Клієнт за узгодженням з Продавцем може змінювати будь-яку інформаційну частину замовлення до моменту підготовки замовлення. Зміни в замовленні, вважаються узгодженими, після письмового підтвердження про те що зміни прийняті Продавцем.

2.5. Виконання замовлення, може бути призупинено, якщо Клієнт вказав не повну, не коректну або не вірну інформацію про Одержувача. Замовлення буде передано в роботу, після повторного узгодження цих даних в Операційний час.

2.6. Мінімальний час на підготовку Замовлення до виконання визначається в кожному випадку окремо.

2.6.1. Мінімальний час на підготовку Замовлення розраховується автоматично на основі Товарів в Замовленні.

2.6.2. Мінімальний час на підготовку Замовлення рівний найбільшому часу на підготовку товара із списку товарів які є в Замовленні.

3. Звітність по замовленнях.

3.1. Після виконання Замовлення Продавець зобов’язаний змінити його статус на “Виконано”.

3.2. Продавець повинен завантажити фото підготовлених товарів в Замовлення, а також фотозвіт з Одержувачем якщо він був зроблений, в день доставки або на наступний день.

3.2.1. Продавець може не завантажувати фотозвіт якщо у нього немає технічної можливості зробити фото.

3.4. Фотозвіт Одержувача з отриманими Товарами в Замовленні вважається персональними даними Одержувача.

3.4.1. Якщо Одержувач не надав згоду на відправку Клієнту фото моменту отримання Замовлення - заборонено завантажувати таке фото в Замовлення.

4. Політика обробки замовлення в дні масового попиту.

4.1. Днями масового попиту вважаються: Міжнародний жіночий день, день Святого Валентина, День матері.

4.2. Статус Замовлення може змінюватись з затримкою до 48 годин після доставки.

4.3. Фотозвіт по Замовленню може бути завантажений з затримкою до кількох днів після доставки.

4.4. Зміни в уже розміщене Замовлення приймаються тільки в день що передує доставці.

Останні зміни: 01.01.2021.

Product catalog

The assortment depends on the chosen address

Customer cabinet

Вибір локації

The assortment depends on the chosen address