Статуси замовлень

Основні статуси замовлень:
Відкрито - автоматично присвоюється замовленням відразу після його розміщення в магазині.
Очікує оплати - замовлення перевірене оператором але ще не оплачене. Очікується надходження коштів.
Оплачено - кошти за замовлення отримані, після перевірки оператором замовлення буде підтверджено.
Підтверджено (в роботі) - замовлення підтверджено оператором і передане в роботу. Очікується доставка в зазначену дату і час.
Виконано - замовлення доставлено Одержувачу. Анульовано - статус присвоюється замовленнями які не були сплачені або якщо Клієнт скасував замовлення.

Додаткові статуси замовлень:
На перевірці - статус може бути присвоєний:
а) автоматично при оплаті способом оплати з попередньою перевіркою платежу платіжним сервісом (PayU, 2Checkout.com);
б) вручну оператором компанії якщо сталася помилка під час оплати і потрібна перевірка платежу або якщо процес оплати/виконання замовлення необхідно призупинити.
Помилка - під час оплати замовлення сталася помилка. При виникненні помилки кошти можуть списатися з рахунку Клієнта. Статус "Помилка" вручну змінюється оператором компанії на "На перевірці", після чого перевіряється платіж. Якщо кошти не списалися з рахунку Клієнта, статус замовлення змінюється на "Очікує оплати", а якщо списалися - замовлення підтверджується.
Повернуто - присвоюється замовленням після повернення коштів (якщо Клієнт скасував замовлення або робиться компенсація).

Алгоритми зміни статусів замовлень:

- замовлення оформлене за допомогою консультанта;
- замовлення оформлене через інтернет-магазин.