Як правильно оформити замовлення?

Всі дані, вказані на сайті, завжди актуальні і постійно такими підтримуються. Різні нестандартні ситуації, як доставка вночі, зміна складу букета і т.п., можна узгодити з операторами компанії (див. контакти і регламент).

Обов'язково виберіть місто доставки у верхній лівій частині сайту, при необхідності можна змінити мову і валюту.


Як правильно розмістити замовлення?

Найзручніше розміщувати замовлення через інтернет-магазин.
Важливо перед оформленням замовлення вибрати місто доставки у верхній панелі сайту. Далі додайте в корзину товари які вам сподобалися, натискаючи на кожному товарі кнопку "замовити".

Для оформлення замовлення (на товари в корзині), необхідно перейти в корзину, яка знаходиться у верхній, правій частині сайту і натиснути кнопку "оформити замовлення". Перебуваючи в корзині до квітів ви можете додати записку зі своїм текстом.

Заповнюючи дані форми обов'язково перевірте всі дані, особливу увагу приділіть місту і часу доставки.


Які дані потрібні для оформлення замовлення?

Для оформлення замовлення бажано надати такі дані одержувача: прізвище та ім'я, телефон, адресу, дату і час доставки.

Якщо ви не знаєте точної адреси або не впевнені коли одержувач може бути вдома, ми можемо зідзвонитися з одержувачем і уточнити адресу і час доставки. Під час дзвінка, ми не повідомляємо про доставку квітів, зберігаючи сюрприз.


Чого чекати і що робити після розміщення замовлення

Після розміщення замовлення, магазин перенаправить вас в особистий кабінет на сторінку замовлення. Після цього вам необхідно його оплатити натиснувши на кнопку "оплатити замовлення". Оплату необхідно провести не пізніше, ніж за 3 години до моменту виконання замовлення.

Зверніть увагу, обробка замовлень і платежів проводиться в операційний час.

Всі етапи (розміщення та оплата замовлення, а також його підтвердження після перевірки) будуть супроводжуватися статусами, які будуть відправлятися вам по e-mail і смс. Повністю оформленим, оплаченим і підтвердженим вважається замовлення зі статусом "Підтверджено (в роботі)".

Після доставки замовлення, ми оповістимо Вас про це способом зазначеним при розміщенні замовлення (смс або e-mail).